با کیفیت ترین لباس کار های ایران

Thursday، ۱۱ Amordaad ۱۴۰۳

منظور از لباس کار با کیفیت،لباس کار هایی است که هم از لحاظ پارچه و هم از لحاظ دوخت از کیفیت بالایی بهره ببرد. البته عوامل دیگری مانند برش پارچه نیز در کیفیت نهایی محصول دخیل میباشد . از نظر مثلث آتش بهترین برند های فعال در حوزه لباس کار به شرح زیر میباشد :

  1. لباس کار ست ورک setwork :

بهترین انتخاب برای حفاظت از کارگران در محیط‌های صنعتی است. این لباس‌ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا، مانند پلی استر، نایلون و چرم مصنوعی، ساخته شده‌اند و می‌توانند در برابر شرایط سخت و نوسانات دمایی محیط کار مقاومت کنند. به علاوه، این لباس‌های کار صنعتی قابلیت شستشوی مکرر را دارند و توانایی حفظ شکل و کیفیت اولیه خود را به دنبال دارند. لذا، با انتخاب لباس کار صنعتی از برند ست ورک، بهترین حفاظت برای کارگران در محیط کار را تجربه خواهید کرد. برند ست ورک فعالیت خود را از سال 1388 شروع کرده است.

شما میتوانید با کلیک رو این کلمه به صفحه خرید محصولات ست ورک منتقل شوید.

  1. لباس کار کامفورت comfort :

این لباس کار با بهره گیری از پارچه 70/30 یعنی 70درصد نخ و 30 درصد پولیستر از پارچه با کیفیتی بهرمند است ، همچنین برش های این لباس با دستگاه های روز دنیا صورت میگیرد که به تن خوری هرچه بهتر محصول کمک میکند ، دوت های سه سوزن این محصول باعث میشود لباس به هیچ عنوان از دوخت جدا نشود و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

جهت خرید و مشاهده این محصول کلیک کنید.

پیام در واتساپ